Hur du använder dig av telefonen för att sälja och skapa relationer
Telefonen är fortfarande ett av de bästa verktygen att använda för att göra affärer, boka möten eller bara bygga relationer.
Telefonen är fortfarande ett av de bästa verktygen att använda för att göra affärer, boka möten eller bara bygga relationer.
På många sätt är relationsförsäljning den mest naturliga försäljningsmetodiken. Att bygga relationer är något vi människor gör instinktivt och det
Fungerar personlig försäljning fortfarande? I dag går det att möta kunderna på så många olika sätt. De tekniska möjligheterna har
En missnöjd kund, tyvärr kommer du då och då att få en missnöjd kund. Även om du arbetar stenhårt på
Affärslunch, att kombinera lunch och affärer, är oftast en utmärkt idé. Vinsterna är flera, du blir effektivare då du får
Det finns många saker som kan göra att du förlorar kunder helt i onödan. Ibland är orsaken till att man
En fråga som är relevant i alla köp och säljsituationer är ”Varför ska du få mina pengar?”. Alla kunder som
Att lova mindre och hålla mer är en av de äldsta sanningarna inom alla former av affärsrelationer. Det borde vara
För att du skall vara intressant för dina kunder måste du utgå från kunden och inte dig själv eller dina
Kundrelationer beskriver företagets interaktioner med sina kunder, från första kontakt till långsiktig service. Det inkluderar att bygga förtroende, tillfredsställelse och ömsesidig nytta för att främja återköp och lojalitet. Effektiv hantering innebär att förstå och tillgodose kundens behov med anpassade produkter och tjänster.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.