Key Account Management: En komplett guide
Key Account Management är inte en modell för alla företag och framförallt inte i alla skeden för ett företag. Om ditt företag har ett mindre antal stora kunder som representerar
Key Account Management är inte en modell för alla företag och framförallt inte i alla skeden för ett företag. Om ditt företag har ett mindre antal stora kunder som representerar
Försäljning bygger i grunden på en del universella förmågor och kunskaper. Det finns dock stora skillnader mellan transaktionell och komplex försäljning. När man tittar på framgångsrika säljare inom den senare
KAM står för Key Account Manager och är en titel inom försäljning. En Key Account Manager ansvara för att arbeta strategiskt med att utveckla företagets nyckelkunder. Utan att vara alltför
Alldeles för många företag är beroende av ett fåtal stora kunder. Att ha en väl fungerande plan för hur du skall behålla dem är med andra ord A och O
Antalet val som vi som konsumenter behöver ta varje dag ökar stadigt. Jag ser samma utveckling för företagskunder, inom de flesta branscher går utvecklingen snabbt framåt och nya lösningar tas fram
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Vi hjälper dig med kommersiellt ansvar att skapa ökad försäljning och uthållig tillväxt. Genom nya insikter, förändrade säljvanor och effektiva flöden guidar vi dig genom processen till nya resultat och bättre affärer.