Distansmöte – 24 tips för lyckas med ditt möte online
Fler och fler möten sker idag på distans och framför allt online. Oavsett om det är interna möten eller möten
Fler och fler möten sker idag på distans och framför allt online. Oavsett om det är interna möten eller möten
Fungerar personlig försäljning fortfarande? I dag går det att möta kunderna på så många olika sätt. De tekniska möjligheterna har
Webinar har på kort tid blivit en mycket effektiv metod för att möta kunden. Metoden fungerar både för ren nyförsäljning
I grunden har alla vinnande säljpitchar ett liknande upplägg. Genom att använda dessa beprövade steg ökar du chansen att få
Första kundmötet, kanske det viktigaste mötet med en kund. Att göra ett bra intryck på första kundmötet lägger ofta grunden
Att få till personliga möten med kunden blir svårare och svårare. När du väl får möjlighet att sätta dig ned
För väldigt många säljare läggs en ansenlig tid på att på olika sätt boka möten med kunden. I grunden behövs
Ett kundmöte är en planerad interaktion mellan försäljare och (potentiell eller nuvarande) kund, ofta med syftet att presentera produkter eller tjänster, förstå kundens behov och bygga relationer för att driva försäljning. Ett framgångsrikt kundmöte kräver noggrann förberedelse, tydlig kommunikation och lyhördhet. Mötets struktur varierar från informella samtal till formella presentationer beroende på affärssammanhang.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.