Småsakerna som förbättrar kundupplevelsen
Kundupplevelsen är de samlade intryck kunden får i möte med dig och ditt företag. För att skapa en bra kundupplevelse
Kundupplevelsen är de samlade intryck kunden får i möte med dig och ditt företag. För att skapa en bra kundupplevelse
För att skapa en kundupplevelse i världsklass behöver ni ta ett helhetsgrepp om kundernas upplevelse i alla kontakter med er.
En osäker säljare skapar osäkra kunder och osäkra kunder köper mindre eller inget alls. I din säljroll är det viktigt
Merförsäljning, en historia basserad på en verklig händelse. ”För inte så länge sedan satt en marknadschef, en försäljningschef och en
Alla på ett företag måste ha på sig kundens glasögon i allt arbete. Detta gäller oavsett var du arbetar. På
Kundvård är ett vanligt förekommande ord i många sammanhang. Det används slentrianmässigt då man pratar om vikten av bra kundvård.
Överträffa kundens förväntningar är ett mantra som slentrianmässigt återkommer i olika sammanhang kopplat för service och försäljning. Att överträffa förväntningar
Idag är det enklare än någonsin att hitta och byta leverantör. Det är också mindre och mindre skillnader mellan olika
Kundrelationer beskriver företagets interaktioner med sina kunder, från första kontakt till långsiktig service. Det inkluderar att bygga förtroende, tillfredsställelse och ömsesidig nytta för att främja återköp och lojalitet. Effektiv hantering innebär att förstå och tillgodose kundens behov med anpassade produkter och tjänster.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.