Hur du får kunden nöjd när något går fel
Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör att ni inte kan leverera det ni lovat eller inte
Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör att ni inte kan leverera det ni lovat eller inte
Kundupplevelsen är de samlade intryck kunden får i möte med dig och ditt företag. För att skapa en bra kundupplevelse måste du arbeta med alla delar i processen. Ofta är
För att skapa en kundupplevelse i världsklass behöver ni ta ett helhetsgrepp om kundernas upplevelse i alla kontakter med er. Det är också något som måste involvera hela företaget. Följande
En osäker säljare skapar osäkra kunder och osäkra kunder köper mindre eller inget alls. I din säljroll är det viktigt att du utstrålar lugn och säkerhet. Trygghet och säkerhet är
Merförsäljning, en historia basserad på en verklig händelse. ”För inte så länge sedan satt en marknadschef, en försäljningschef och en supportchef i ett möte. Syftet var att diskutera en teknisk
Alla på ett företag måste ha på sig kundens glasögon i allt arbete. Detta gäller oavsett var du arbetar. På exempelvis ekonomiavdelningen är det många som inte tänker på det.
Kundvård är ett vanligt förekommande ord i många sammanhang. Det används slentrianmässigt då man pratar om vikten av bra kundvård. Frågan är hur många som har en tydlig definition på
Överträffa kundens förväntningar är ett mantra som slentrianmässigt återkommer i olika sammanhang kopplat för service och försäljning. Att överträffa förväntningar ses alltid som positivt och något man bör eftersträva. Finns
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Vi hjälper dig med kommersiellt ansvar att skapa ökad försäljning och uthållig tillväxt. Genom nya insikter, förändrade säljvanor och effektiva flöden guidar vi dig genom processen till nya resultat och bättre affärer.