Fördelar med att önska sina kunder God Jul (och ursäkterna att inte göra det)
Önska sina kunder God Jul är en eftertänksam gest nu när julen närmar sig, en tid många ser fram emot
Önska sina kunder God Jul är en eftertänksam gest nu när julen närmar sig, en tid många ser fram emot
Customer centricity kan för många uppfattas som ett abstrakt begrepp. Det kan vara svårt att mäta dess kvalitet på samma
Nu är snart sommaren här, för de flesta en efterlängtad period med lite längre ledighet. Vi tenderar att dra ut
Kunder vill att det skall vara enkelt att handla i princip oavsett vad vi köper. Varse sig vi handlar som
Efterköpskänsla – det är precis som det låter, känslan som infinner sig efter att du köpt något. Precis efter att
En missnöjd kund, tyvärr kommer du då och då att få en missnöjd kund. Även om du arbetar stenhårt på
Kundupplevelse beskriver helhetsintrycket en kund får av ett företag över alla interaktionspunkter och kontaktytor, från första kontakt via marknadsföring till efterförsäljningstjänster. Det inkluderar kundens emotionella, fysiska, och digitala upplevelser. En positiv kundupplevelse är avgörande för att bygga kundlojalitet, främja återköp och stimulera positivt omdöme, vilket är essentiellt i en konkurrensdriven marknad.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.