Persona: Hur du använder Buyer Persona i försäljningen
En persona kan bli ytterligare ett dokument att fylla i eller ett kraftfullt stöd i ert försäljningsarbete. I den alltmer
En persona kan bli ytterligare ett dokument att fylla i eller ett kraftfullt stöd i ert försäljningsarbete. I den alltmer
Tillväxt eller försvinn kan låta hårt. Det är dock de två alternativen du har att välja på. När det är
Det börjar bli bättre men det är fortfarande långtifrån bra. Traditionella marknads- och försäljningsavdelningar kör alltför ofta på i parallella
Inbound Marketing är en av de metoder och arbetssätt som tagits fram för att möta förändringen kring hur vi köper
Om det inte redan är så på ditt företag är det hög tid nu. Att få ihop försäljning och marknad
Skapa leads automatisk låter lite som science fiction. I verkligheten är det mer science än fiction. Säljare lägger generellt mycket
Marknadsstrategi är en plan som beskriver hur ett företag avser att nå sina marknadsföringsmål och öka sin konkurrenskraft. Strategin omfattar val av målmarknad, positionering av varumärket och utformning av marknadsmixen (produkt, pris, plats, och promotion). Marknadsstrategin är central för att koordinera företagets resurser och aktiviteter mot att effektivt attrahera och behålla kunder. Genom en genomtänkt marknadsstrategi kan företag skapa långsiktiga relationer med kunder och uppnå hållbar tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.