77 säljfrågor som hjälper dig att få affären
För att förstå kundens problem, leda samtal framåt och få nya insikter gäller det att fråga, fråga och fråga mer.
För att förstå kundens problem, leda samtal framåt och få nya insikter gäller det att fråga, fråga och fråga mer.
Säljargument behöver du använda som en del i att övertyga din kund om att välja din lösning. För de allra
Bli en vinnare, oavsett vilken tävling du tävlar i. Oavsett vad du vill vinna finns det ett upplägg som gör
Alla föds med olika förutsättningar. Vi som har turen att ha fötts i ett i-land har enorma fördelar mot de
Då och då hör man frasen ”En riktigt bra säljare kan sälja vad som helst till vem som helst”. Frasen
Många av artiklarna på Försäljningschefen behandlar kända och grundläggande saker inom försäljning. Oftast kommer dessa artiklar med på listan över
En framgångsrik säljare måste till stor del initiera de flesta av de aktiviteter de utför under en dag, till skillnad
Ledare skapar resultat genom andra. För att skapa resultat har du som ledare oftast en mängd saker att arbeta med,
Försäljning bygger på relationer mellan människor, både i business-to-business och i business-to-consumer är det i slutändan människor som kommer överens
Säljpsykologi avser de psykologiska principer och metoder som används för att påverka och förstå kundbeteenden i försäljningssituationer. Det inkluderar tekniker för att skapa förtroende, hantera invändningar och framkalla känslomässiga reaktioner som kan leda till köpbeslut. Säljpsykologi är viktig för att effektivt kunna anpassa kommunikationen och erbjudandet efter kundens specifika behov och motivationer, vilket ökar chanserna för framgångsrika affärstransaktioner.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.