Försäljningschefen i siffror
Kunder
+
0
Utbildade
+
0
Artiklar på bloggen
+
0
Föreläsningar
+
0
Sedan starten 2010 har Försäljningschefen varit en drivkraft inom försäljningsutveckling. Grundat av Patrik Nordkvist, som började med att blogga om försäljning, har företaget snabbt vuxit. Sedan starten har vi hjälpt över 500 företag att öka sin försäljning och tillväxt. Genom vårt eget arbete inom försäljning förstår vi de utmaningar du står inför och hur man övervinner dem. Vi levererar inte bara kunskap och inspiration, utan också praktiska verktyg och stöd för att skapa nya, effektiva säljvanor och arbetssätt i ditt försäljningsteam. Vår målsättning är att skapa uthållig förändring och tillväxt.
Den värld vi har idag bygger på handel. När de första två individerna bytte varor med varandra, då skapades möjligheten att växa obegränsat. För människor, företag och hela världen. Vi tror att det går att växa på ett naturligt och hållbart sätt, och vi tror inte på status quo. För inget står någonsin stilla.
Affärer sker mellan människor, och är därmed alltid något personligt. Därför jobbar vi med personlig försäljning, men gärna med hjälp av digitala verktyg. För de kan underlätta otroligt mycket i processen. Vi arbetar själva digitalt, och förutom oss konsulter har vi ett gäng robotar som står till vår tjänst.
Patrik Nordkvist, försäljningsexpert och grundare av Försäljningschefen, medverkar regelbundet i tidningar, poddar, TV, radio och andra medier för att dela insikter om försäljning, förhandling och affärsutveckling. Försäljningschefen genomför dessutom årligen flera försäljningsundersökningar som ofta publiceras och citeras i media. Läs mer på vår press- och mediasida.
Inga kunder är exakt lika och vi utgår därför alltid från den aktuella kundens situation. Vi tar oss dock an varje kund med en väl beprövad modell för att dra nytta av lärdomar och mer förutsägbart skapa resultat. Var sig du möter oss som kund, partner eller anställd så genomsyrar tre delar vårt arbetssätt.
Vi utmanar både våra kunder och oss själva i att tänka annorlunda och större – för att komma framåt och få resultat. Vi diskuterar, vänder och vrider på frågor, och tar inget för givet.
Vi söker aktivt efter och bjuder på kunskap för att skapa större värde. Vi baserar det vi säger på forskning och fakta eller på vår långa erfarenhet – och vi är tydliga med när vi använder vad.
Genom att prioritera och alltid söka enkla och smarta lösningar får vi effektivitet i allt vi gör. Vi fokuserar på att få rätt saker gjorda som ger resultat och vi effektiviserar för att få mer resurser till att växa.