Våra kunder

Vilka de är, vad de tycker och hur vi har hjälpt dem att växa

Alla våra kunder delar en ambition att fortsätta utveckla sin försäljning. Målet är oftast att öka försäljningen, att sälja smartare och mer förutsägbart. Vi är stolta och tacksamma över att hittills ha fått hjälpa över 400 företag i hela Norden och tusentals individer att bli ännu bättre i sitt säljarbete. Här kan du se ett urval av dem, vad de säger om oss och hur vi har hjälpt dem att utveckla sin försäljning.

Om våra kunder

Lernia logo Försäljningschefen
Säkerhetspartner logo Försäljningschefen
Bravida Försäljningschefen
Hanken Försäljningschefen
HK Scan logo Försäljningschefen
Salto logo Försäljningschefen
PreZero logo Försäljningschefen
Nextory logo Försäljningschefen
Mekonomen Comapny Försäljningschefen
Hydac Försäljningschefen
Safteyrespect Försäljningschefen
Fitness24Seven logo på Försäljningschefen
Containertjänst logo på Försäljningschefen
PeopleProvide logotype Försäljningschefen
Aspen Försäljninsgschefen
Kojapo Försäljningschefen
Hällde Försäljningschefen
Ahola Transport logo Försäljningschefen
SJ Försäljningschefen
Ingager logo Försäljningschefen
3StepIT logo Försäljningschefen
Chemoform logo Försäljningschefen
SPP Försäljningschefen
Citerus Försäljningschefen

Vad säger kunderna?

Säljträningen har gett önskat resultat. Vi har fått större effekt i det dagliga arbetet och gruppen slog sin budget. Patrik har dessutom hjälpt oss identifiera och skapa små förändringar som ger stora resultat över tid.
Erik Karlstrand, Försäljningschef, PreZero
"Patrik har en mycket bra mix av konkreta tips och strategiskt tänk. Jag rekommenderar verkligen att ta in Patrik som föreläsare, det ger garanterat både en inspirerande upplevelse och bidrar till en ökad försäljning"
Linda Freij, VD och grundare, House of Skills
Effektivt, genomtänkt och träffsäkert upplägg i B2B-säljträning. Väl anpassat för verksamhet i förändring, tillika individer som snabbt vill förkovra sig parallellt med arbetet.
Milton Gradin, Distriktschef på SafetyRespect
Glöm det gamla tjatet om säljknep - Patrik har knäckt koden för hur man gör idag, för att sälja till moderna människor.
Petter Schanche, Ordförande, Marknadsföreningen i Uppsala

Kundcase