
Fem saker den perfekta kundservicen aldrig gör
Kundservice är navet i effektiv kundvård. Perfekta kundservicen är avgörande för att behålla kunder som inte bara stannar kvar, utan
Kundservice är navet i effektiv kundvård. Perfekta kundservicen är avgörande för att behålla kunder som inte bara stannar kvar, utan
Att skapa en bra kundupplevelse handlar inte bara om stora strategier och omfattande kundprogram. Ibland är det de små detaljerna
Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör
Vill du att kunderna ska älska att handla av dig – och komma tillbaka om och om igen? En kundupplevelse
Kundvård är ett vanligt förekommande ord i många sammanhang. Det används slentrianmässigt då man pratar om vikten av bra kundvård.
Trogna kunder är något alla vill ha. Samtidigt är det enklare än någonsin att jämföra och byta leverantör tack vare
Kundtjänst är en del av företagets kundservice som fokuserar på att tillhandahålla assistans och rådgivning till kunder. Det omfattar hantering av förfrågningar, klagomål, supportärenden och informationsservice via olika kanaler som telefon, e-post, chatt och sociala medier. Effektiv kundtjänst är kritisk för att upprätthålla kundnöjdhet, lojalitet och att stärka varumärkets rykte i en konkurrensutsatt marknad.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i Norden att öka försäljningen och skapa förutsägbar tillväxt – med bättre säljstrategi, effektiva metoder och verktyg samt stärkt kompetens hos både ledning och de som säljer. Det gör vi genom föreläsningar, rådgivning och utbildningar som ger resultat.