Fem saker den perfekta kundservicen aldrig gör
Kundservice är knutpunkten i kundvården. En bra kundservice gör att kunder stannar och är villiga att betala ett pris över
Kundservice är knutpunkten i kundvården. En bra kundservice gör att kunder stannar och är villiga att betala ett pris över
Du står utanför en bowlinghall som skall öppna klockan 11, klockan är 10.50. Du har bokat bana till klockan 11.
Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör
Kundupplevelsen är de samlade intryck kunden får i möte med dig och ditt företag. För att skapa en bra kundupplevelse
För att skapa en kundupplevelse i världsklass behöver ni ta ett helhetsgrepp om kundernas upplevelse i alla kontakter med er.
Kundvård är ett vanligt förekommande ord i många sammanhang. Det används slentrianmässigt då man pratar om vikten av bra kundvård.
Idag är det enklare än någonsin att hitta och byta leverantör. Det är också mindre och mindre skillnader mellan olika
Kundtjänst är en del av företagets kundservice som fokuserar på att tillhandahålla assistans och rådgivning till kunder. Det omfattar hantering av förfrågningar, klagomål, supportärenden och informationsservice via olika kanaler som telefon, e-post, chatt och sociala medier. Effektiv kundtjänst är kritisk för att upprätthålla kundnöjdhet, lojalitet och att stärka varumärkets rykte i en konkurrensutsatt marknad.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.