
Tips på hur du skall göra för att förlora kunder
Ingen vill förlora kunder. De flesta lägger mycket tid på att göra kunderna nöjda och få dem att stanna som kunder under en lång tid. Samtidigt
Ingen vill förlora kunder. De flesta lägger mycket tid på att göra kunderna nöjda och få dem att stanna som kunder under en lång tid. Samtidigt
Arbetar du med försäljning har du troligen en starkt fokus och vilja att göra fler och större affärer. Trots dessa gör vi mer eller mindre medvetet
Alltför många ser fortfarande service och försäljning som två olika saker. Det kan handla om rädsla, brist på träning och i många fall bara brist på
Det finns många saker som kan göra att du förlorar kunder helt i onödan. Ibland är orsaken till att man tappar en kund mer omfattande, som
Oavsett hur bra du är på att skaffa nya kunder blir det svårt att växa om du inte kan behålla dina kunder. Kostnaden för att behålla
Att lova mindre och hålla mer är en av de äldsta sanningarna inom alla former av affärsrelationer. Det borde vara förhållandevis enkelt att klara av både
Alldeles för ofta blir det ett motsatsförhållande mellan god service och försäljning. Detta trots att de är tydligt kopplade till varandra. Försäljning är i mångt och
De flesta hamnar i situationen att man lovat för mycket, man begår dödssynden, gällande kundrelationen. De enorma riskerna du tar genom att begå dödssynden kan du
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.