
Hur du får icke-säljare att bidra till försäljningen
Alla kan och bör bidra till försäljningen. Icke-säljare är alla på företaget som inte arbetar som säljare. Att vara icke-säljare
Alla kan och bör bidra till försäljningen. Icke-säljare är alla på företaget som inte arbetar som säljare. Att vara icke-säljare
Vill du känna dig tryggare i att prata affär med kunden utan att för den skull bli säljare? Vill du
I nästan alla situationer går det både enklare och snabbare att sälja lite mer till en befintlig kund än att
Kundnytta leder till ökad försäljning. För att skapa verklig kundnytta räcker det inte att säljarna pratar om och säljer på
Kundservice är knutpunkten i kundvården. En bra kundservice gör att kunder stannar och är villiga att betala ett pris över
Bristen på kundfokus på merparten av svenska företag är slående och för att få till en förändring krävs att ledningen
För alla som båda säljer och levererar sin tjänst är det en stor utmaning att få en jämnare beläggning. Ofta
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Vi hjälper dig med kommersiellt ansvar att skapa ökad försäljning och uthållig tillväxt. Genom nya insikter, förändrade säljvanor och effektiva flöden guidar vi dig genom processen till nya resultat och bättre affärer.