
Hur du får icke-säljare att bidra till försäljningen
Alla kan och bör bidra till försäljningen. Icke-säljare är alla på företaget som inte arbetar som säljare. Att vara icke-säljare är dock inte samma sak som
Alla kan och bör bidra till försäljningen. Icke-säljare är alla på företaget som inte arbetar som säljare. Att vara icke-säljare är dock inte samma sak som
Vill du känna dig tryggare i att prata affär med kunden utan att för den skull bli säljare? Vill du att fler på företaget bidrar till
I nästan alla situationer går det både enklare och snabbare att sälja lite mer till en befintlig kund än att skaffa en ny. Merförsäljning är också
Kundnytta leder till ökad försäljning. För att skapa verklig kundnytta räcker det inte att säljarna pratar om och säljer på kundnytta. Det måste vara hela företaget.
Kundservice är knutpunkten i kundvården. En bra kundservice gör att kunder stannar och är villiga att betala ett pris över andras pris. En dålig kundservice får
Bristen på kundfokus på merparten av svenska företag är slående och för att få till en förändring krävs att ledningen vågar vara övertydlig med vad som
För alla som båda säljer och levererar sin tjänst är det en stor utmaning att få en jämnare beläggning. Ofta slutar man sälja under perioder av
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.