
Tre delar för att lyckas med kundresan i försäljning
Kundresan handlar om att utgå från kunden och titta utifrån och in. En kundresa kombineras ofta med en säljprocess för
Kundresan handlar om att utgå från kunden och titta utifrån och in. En kundresa kombineras ofta med en säljprocess för
Alla kan och bör bidra till försäljningen. Icke-säljare är alla på företaget som inte arbetar som säljare. Att vara icke-säljare
Nu är snart sommaren här, för de flesta en efterlängtad period med lite längre ledighet. Vi tenderar att dra ut
Ett dåligt kundbemötande skadar din försäljning mer än du tror. Människor älskar att gnälla på företag som inte skött sig.
Det börjar bli bättre men det är fortfarande långtifrån bra. Traditionella marknads- och försäljningsavdelningar kör alltför ofta på i parallella
Fungerar personlig försäljning fortfarande? I dag går det att möta kunderna på så många olika sätt. De tekniska möjligheterna har
Företag vill i grunden ha trygghet och förutsägbarhet. När det är mycket osäkerhet reagerar börsen negativt, det blir generellt svårare
En missnöjd kund, tyvärr kommer du då och då att få en missnöjd kund. Även om du arbetar stenhårt på
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Vi hjälper dig med kommersiellt ansvar att skapa ökad försäljning och uthållig tillväxt. Genom nya insikter, förändrade säljvanor och effektiva flöden guidar vi dig genom processen till nya resultat och bättre affärer.