
Fördelar med att önska sina kunder God Jul (och ursäkterna att inte göra det)
Önska sina kunder God Jul är en eftertänksam gest nu när julen närmar sig, en tid många ser fram emot
Önska sina kunder God Jul är en eftertänksam gest nu när julen närmar sig, en tid många ser fram emot
Ingen produkt eller tjänst är unik. Möjligtvis kan de under en mycket kort tid ha någon unik egenskap. Är det
Att skapa en bra efterköpskänsla handlar om att se till att kunden känner sig nöjd och tillfreds efter sitt köp.
Efterköpskänsla i försäljning och affärer är kundens känslor efter ett köp, inkluderande tillfredsställelse, ånger eller bekräftelse av köpbeslutet. Denna känsla är viktig för kundlojalitet och återköp. Företag siktar på att skapa positiva efterköpsupplevelser genom högkvalitativa produkter, effektiv service och stark kundsupport, vilket främjar positiva omdömen och rekommendationer.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i Norden att öka försäljningen och skapa förutsägbar tillväxt – med bättre säljstrategi, effektiva metoder och verktyg samt stärkt kompetens hos både ledning och de som säljer. Det gör vi genom föreläsningar, rådgivning och utbildningar som ger resultat.