Fördelar med att önska sina kunder God Jul (och ursäkterna att inte göra det)
Nu är det snart jul, för de flesta en efterlängtad period med familj och ledighet. Beroende på hur kalendern ser
Nu är det snart jul, för de flesta en efterlängtad period med familj och ledighet. Beroende på hur kalendern ser
Efterköpskänsla – det är precis som det låter, känslan som infinner sig efter att du köpt något. Precis efter att
Ingen produkt eller tjänst är unik. Möjligtvis kan de under en mycket kort tid ha någon unik egenskap. Är det
Efterköpskänslan infinner sig en tid efter att man har köpt något. I de flesta fall har man en kortare eller
Att skapa en bra efterköpskänsla handlar om att se till att kunden känner sig nöjd och tillfreds efter sitt köp.
Efterköpskänsla i försäljning och affärer är kundens känslor efter ett köp, inkluderande tillfredsställelse, ånger eller bekräftelse av köpbeslutet. Denna känsla är viktig för kundlojalitet och återköp. Företag siktar på att skapa positiva efterköpsupplevelser genom högkvalitativa produkter, effektiv service och stark kundsupport, vilket främjar positiva omdömen och rekommendationer.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.