
Fördelar med att önska sina kunder God Jul (och ursäkterna att inte göra det)
Nu är det snart jul, för de flesta en efterlängtad period med familj och ledighet. Beroende på hur kalendern ser ut respektive år är många lediga
Nu är det snart jul, för de flesta en efterlängtad period med familj och ledighet. Beroende på hur kalendern ser ut respektive år är många lediga
Efterköpskänsla – det är precis som det låter, känslan som infinner sig efter att du köpt något. Precis efter att vi gjort ett inköp kommer en
Ingen produkt eller tjänst är unik. Möjligtvis kan de under en mycket kort tid ha någon unik egenskap. Är det en viktig egenskap kommer konkurrenterna att
Efterköpskänslan infinner sig en tid efter att man har köpt något. I de flesta fall har man en kortare eller längre period av osäkerhet gällande huruvida
Att skapa en bra efterköpskänsla handlar om att se till att kunden känner sig nöjd och tillfreds efter sitt köp. Ge kunder en bra efterköpskänsla tenderar
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.