Anti-churn som minskar kundtappet
Att arbeta med anti-churn är en viktig del av försäljningen och samtidigt ofta väldigt lönsamt. Alla företag förlorar kunder då
Att arbeta med anti-churn är en viktig del av försäljningen och samtidigt ofta väldigt lönsamt. Alla företag förlorar kunder då
Ingen vill förlora kunder. De flesta lägger mycket tid på att göra kunderna nöjda och få dem att stanna som
Arbetar du med försäljning har du troligen en starkt fokus och vilja att göra fler och större affärer. Trots dessa
Telefonen är fortfarande ett av de bästa verktygen att använda för att göra affärer, boka möten eller bara bygga relationer.
Alltför många ser fortfarande service och försäljning som två olika saker. Det kan handla om rädsla, brist på träning och
Kunder vill att det skall vara enkelt att handla i princip oavsett vad vi köper. Varse sig vi handlar som
Det finns många saker som kan göra att du förlorar kunder helt i onödan. Ibland är orsaken till att man
Oavsett hur bra du är på att skaffa nya kunder blir det svårt att växa om du inte kan behålla
Att lova mindre och hålla mer är en av de äldsta sanningarna inom alla former av affärsrelationer. Det borde vara
Kundservice avser de aktiviteter och tjänster ett företag erbjuder för att stödja och förbättra kundernas upplevelse. Detta innefattar allt från att svara på frågor och lösa problem till att erbjuda support efter köp. I affärssammanhang är utmärkt kundservice avgörande för att bygga långsiktiga kundrelationer, öka kundnöjdhet och främja positiv mun-till-mun-marknadsföring.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.