Önska dina kunder en trevlig sommar (och ursäkterna för att låta bli)
Nu är snart sommaren här, för de flesta en efterlängtad period med lite längre ledighet. Vi tenderar att dra ut
Nu är snart sommaren här, för de flesta en efterlängtad period med lite längre ledighet. Vi tenderar att dra ut
Nu är det snart jul, för de flesta en efterlängtad period med familj och ledighet. Beroende på hur kalendern ser
Att tappa en kund kan vara kostsamt i reda pengar men också påverka företagets rykte. Har du många små kunder
Försäljning anses ofta av gemene man vara detsamma som att sälja till nya kunder. Försäljning är dock mycket mer än
Efterköpskänsla – det är precis som det låter, känslan som infinner sig efter att du köpt något. Precis efter att
Ingen produkt eller tjänst är unik. Möjligtvis kan de under en mycket kort tid ha någon unik egenskap. Är det
Alldeles för många företag är beroende av ett fåtal stora kunder. Att ha en väl fungerande plan för hur du
Behålla kunder innebär strategier för att upprätthålla relationer med existerande kunder, viktigt för långsiktig affärssucces. Effektivare än att attrahera nya kunder. Metoder inkluderar högkvalitativ kundtjänst, lojalitetsprogram, kommunikation och anpassade erbjudanden. Fokus på att förstå kundens behov, öka nöjdhet och främja återkommande affärer.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.