Smarketing: Koordinera marknad och försäljning
Om det inte redan är så på ditt företag är det hög tid nu. Att få ihop försäljning och marknad
Om det inte redan är så på ditt företag är det hög tid nu. Att få ihop försäljning och marknad
Artikeln ’Finns det inga böcker om försäljning?’ var den första artikeln som publicerades på forsaljningschefen.se. Det kom även tre uppföljande
Marknadsföringsböcker är facklitteratur som behandlar teorier, strategier och metoder inom marknadsföring. De är avsedda för både yrkesverksamma inom marknadsföring och studenter som vill fördjupa sina kunskaper i ämnet. Böckerna täcker ett brett spektrum av ämnen, inklusive konsumentbeteende, digital marknadsföring, varumärkesbyggande och strategisk planering. Dessa verk fungerar som viktiga resurser för att förstå marknadsföringstrender och -tekniker, och de erbjuder praktiska verktyg och insikter som kan tillämpas för att förbättra försäljning och kundengagemang inom olika affärssektorer.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.