
AI och försäljning: Hur Artificiell Intelligens påverkar säljarbetet
Artificiell Intelligens (AI) dyker nu upp inom de flesta områden. Det är i princip minst en AI-relaterad nyhet varje dag.

Artificiell Intelligens (AI) dyker nu upp inom de flesta områden. Det är i princip minst en AI-relaterad nyhet varje dag.

De teknologiska framstegen har öppnat dörrar till nya möjligheter för att automatisera försäljningen. Genom att införa automatiserade system och mjukvaror

Digitaliseringen innebär en mängd möjligheter vad gäller företagens försäljningsarbete. Många går att välja eller välja bort. Fler och fler blir

Digitalisering är ett begrepp som använts flitigt i många år och av många bolag. Risken är nästan att det börjat

Skapa leads automatisk låter lite som science fiction. I verkligheten är det mer science än fiction. Säljare lägger generellt mycket

En stor andel av de som arbetar med B2B kommer att vara utan ett jobb inom fem till tio år.

De senaste 20 åren har industrin genomgått enorma effektiviseringar genom automatisering, framför allt med ökad användning av robotar. Nu är
Automatisering inom försäljning och affärer avser användningen av teknologi för att automatisera repetitiva och rutinmässiga uppgifter. Du kan till exempel automatisera kundkommunikation, rapportering eller delar av lagerhanteringen. Genom att ta bort manuellt arbete frigör du tid för uppgifter som skapar värde. Automatisering hjälper också till att minska fel och skapa tydligare arbetsflöden. I en konkurrensutsatt miljö blir det ett sätt att arbeta smartare. Rätt använd skapar automatisering både effektivitet och förbättrad upplevelse för kund och personal.