
”Varför ska du få mina pengar?”
En fråga som är relevant i alla köp och säljsituationer är ”Varför ska du få mina pengar?”. Alla kunder som
En fråga som är relevant i alla köp och säljsituationer är ”Varför ska du få mina pengar?”. Alla kunder som
Kunskap om kunden avgör er framgång. I hela samhället ökar kraven på kunskap. För att kunna leva i vår moderna
Att vara produktiv i säljarbetet är en av de största faktorerna för framgång för både enskilda säljare och hela säljteam.
Det finns inga unika produkter, det finns inga unika lösningar. Idag kopieras allt i ett snabbt tempo. Inom princip alla
Erbjudande i försäljning och affärer är en presentation av en produkt eller tjänst, ofta till ett förmånligt pris eller med extra tjänster, för att locka kunder. Syftet är att skapa mervärde och öka köpintresset. Erbjudanden, som kan vara tidsbegränsade, är en del av marknadsföringsstrategier för att öka försäljning, introducera nya produkter eller stärka kundrelationer. De inkluderar rabatter, paketlösningar och andra förmånliga villkor.