
Generera leads för B2B via digitala kanaler
Är kalla samtal fortfarande er huvudsaklig källa till att få kontakt med nya kunder? Då kan det vara dags att

Är kalla samtal fortfarande er huvudsaklig källa till att få kontakt med nya kunder? Då kan det vara dags att

Content Marketing är numera en mycket vanligt förekommande marknadsföringsmetod. Rätt använd kan den ge ett betydande stöd till försäljning och

Försäljning och marknad har precis som alla områden en mängd ord, begrepp och termer som är långt ifrån självförklarande. För

Webinar har på kort tid blivit en mycket effektiv metod för att möta kunden. Metoden fungerar både för ren nyförsäljning
Webinarium är en interaktiv webbsändning där talare presenterar information och kommunicerar direkt med deltagare via internet. Inom försäljning använder företag webinarium för att introducera produkter, dela kunskap, generera leads och bygga kundrelationer. Genom webinarium engagerar företaget en bred publik och utbildar både kunder och personal oberoende av plats. Webinarium fungerar som ett kostnadseffektivt verktyg som stärker försäljningen och skapar långvariga affärsrelationer.