Sista minuten-aktiviteter för att nå (eller slå) årets säljbudget
Året börjar närma sig slutet och därmed behöver vi nå årets säljbudget (eller slå den). Beroende på bransch och längd på säljprocessen kan det vara lättare eller svårare att göra
Året börjar närma sig slutet och därmed behöver vi nå årets säljbudget (eller slå den). Beroende på bransch och längd på säljprocessen kan det vara lättare eller svårare att göra
Alltför många ser fortfarande service och försäljning som två olika saker. Det kan handla om rädsla, brist på träning och i många fall bara brist på insikt. Service och försäljning
Kunder vill att det skall vara enkelt att handla i princip oavsett vad vi köper. Varse sig vi handlar som privatpersoner eller företag vill vi att det bara ska fungera.
Inbound Marketing har blivit en populär metod för att möta kundens ökade kontroll över försäljningen. Rätt använd kan Inbound Marketing vara en utmärkt komponent i försäljningsarbetet. Det finns som med
Det handlar inte om en nytt system. Det är sju verktyg som verkligen skapar framgångsrik försäljning. Det finns ett överflöd av olika försäljningsverktyg. Tusentals appar, system och mallar som alla
Det börjar bli bättre men det är fortfarande långtifrån bra. Traditionella marknads- och försäljningsavdelningar kör alltför ofta på i parallella spår. Man slösar bort tid och pengar på att inte
Att hantera kunddata, Contact management på engelska, behöver ske korrekt och effektivt för att kunna stödja din försäljning och tillväxt. Det finns idag mängder av tekniska lösningar för att hantera
Hur utvecklar och motiverar jag mina säljare? – det var ett av de vanligaste svaren när vi frågade över 200 försäljningschefer om deras utmaningar. Frågan är mycket relevant då säljarnas
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Vi hjälper dig med kommersiellt ansvar att skapa ökad försäljning och uthållig tillväxt. Genom nya insikter, förändrade säljvanor och effektiva flöden guidar vi dig genom processen till nya resultat och bättre affärer.