
Två vanliga och förödande misstag med Inbound Marketing
Inbound Marketing har blivit en populär metod för att möta kundens ökade kontroll över försäljningen. Rätt använd kan Inbound Marketing

Inbound Marketing har blivit en populär metod för att möta kundens ökade kontroll över försäljningen. Rätt använd kan Inbound Marketing

Är kalla samtal fortfarande er huvudsaklig källa till att få kontakt med nya kunder? Då kan det vara dags att

Inbound Marketing är en av de metoder och arbetssätt som tagits fram för att möta förändringen kring hur vi köper

Content Marketing är numera en mycket vanligt förekommande marknadsföringsmetod. Rätt använd kan den ge ett betydande stöd till försäljning och

Skapa leads automatisk låter lite som science fiction. I verkligheten är det mer science än fiction. Säljare lägger generellt mycket
Inbound sales är en försäljningsmetod som följer kundens resa från första intresse till avslutad affär. Metoden bygger på att möta köparen där den befinner sig, snarare än att inleda kontakt på säljarens villkor.
Processen börjar med att identifiera relevanta leads baserat på deras digitala beteende. Därefter skapar du kontakt som känns personlig och relevant för situationen. Du anpassar erbjudandet efter kundens behov och hjälper till att fatta ett välgrundat beslut.
Genom att fokusera på dialog, värde och tajming blir hela säljresan mer engagerande. Det leder ofta till bättre affärer och starkare kundrelationer.