Agerar du ändligt eller oändligt?

Hur agerar ni på er arbetsplats, skär ni kostnader eller skapar ni nöjda kunder? Är svaret skär kostnader är du…

”Världens främste försäljare”

Att ta lärdom och ständigt låta sig influeras av andra är en bra grund för att utveckla sin egen kunskap. Genom att…

Sex tips på hur du ökar merförsäljningen på kundtjänst

Alldeles för ofta blir det ett motsatsförhållande mellan god service och försäljning. Detta trots att de är tydligt…

Hur du garanterat förlorar affärer

Kunden i förarsätet Du låter kunden styra hela processen och levererar bara vad hon önskar. De flesta kunder behöver…

Hur du räddar relationen när du lovat för mycket

De flesta hamnar i situationen att man lovat för mycket, man begår dödssynden, gällande kundrelationen. De enorma…

Förbättra företagets kundrelationer

Utveckla företagets kundrelationer ger en mängd fördelar. Goda kundrelationer ökar försäljningen och lönsamheten. Goda…

Fem saker den perfekta kundservicen aldrig gör

Kundservice är knutpunkten i kundvården. En bra kundservice gör att kunder stannar och är villiga att betala ett pris…

Det är de små sakerna som fördärvar kundupplevelsen

Du står utanför en bowlinghall som skall öppna klockan 11, klockan är 10.50. Du har bokat bana till klockan 11. En av…

Hur du får kunden nöjd när något går fel

Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör att ni inte…

Hur du skapar en kundupplevelse i världsklass

För att skapa en kundupplevelse i världsklass behöver ni ta ett helhetsgrepp om kundernas upplevelse i alla kontakter…