En positiv efterköpskänsla ger ökad försäljning
Känslan som infinner sig när man köpt något och just betalat kallas efterköpskänsla. I de flesta
Känslan som infinner sig när man köpt något och just betalat kallas efterköpskänsla. I de flesta
Den tiden då du bara behövde vara duktig på försäljning och kunna din produkt är för
Hur agerar ni på er arbetsplats, skär ni kostnader eller skapar ni nöjda kunder? Är svaret
Att ta lärdom och ständigt låta sig influeras av andra är en bra grund för att
Alldeles för ofta blir det ett motsatsförhållande mellan god service och försäljning. Detta trots att de
De flesta hamnar i situationen att man lovat för mycket, man begår dödssynden, gällande kundrelationen. De
Kundservice är knutpunkten i kundvården. En bra kundservice gör att kunder stannar och är villiga att
Du står utanför en bowlinghall som skall öppna klockan 11, klockan är 10.50. Du har bokat
Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel.
Vi hjälper dig med kommersiellt ansvar att skapa ökad försäljning och uthållig tillväxt. Genom nya insikter, förändrade säljvanor och effektiva flöden guidar vi dig genom processen till nya resultat och bättre affärer.
Vi hjälper dig, ditt team och ditt företag att skapa ökad försäljning och tillväxt.
Telefon
0709-102 200
Mail
info@forsaljningschefen
Sociala medier
© Copyright 2021 Försäljningschefen Sverige AB