Personlig service: En nyckelfaktor för att vinna kunden
Kunder vill att det skall vara enkelt att handla i princip oavsett vad vi köper. Varse sig vi handlar som privatpersoner eller företag vill vi att det bara ska fungera.
Kunder vill att det skall vara enkelt att handla i princip oavsett vad vi köper. Varse sig vi handlar som privatpersoner eller företag vill vi att det bara ska fungera.
Butikssäljare är något nästan alla av oss möter i princip dagligen. I veckan hade jag nöjet att möta ”den perfekta butikssäljaren”. Vi kommer snart till vad epitetet den perfekta butikssäljaren
”Titlar kostar inget” var ett vanligt uttryck av en av mina tidigare chefer. I praktiken kostar titlar inget. Inställningen bygger dock på att titlar är en belöning och belöningar utan
När man träffar en person i affärssammanhang är min uppfattning att de allra flesta berättar var de jobbar, vilken titel de har och i bästa fall lite om vad företaget
Att bli sedd är viktigt i många sammanhang. Att man hälsar på sina grannar ökar tryggheten och trivseln, att man säger hej till sina kollegor bidrar till att skapa ett
En titel skall berätta vad du gör. Den visar också på position och status i många sammanhang. Det finns därför en mängd olika anledningar att tänka efter vad du och
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Vi hjälper dig med kommersiellt ansvar att skapa ökad försäljning och uthållig tillväxt. Genom nya insikter, förändrade säljvanor och effektiva flöden guidar vi dig genom processen till nya resultat och bättre affärer.