
Två vanliga och förödande misstag med Inbound Marketing
Inbound Marketing har blivit en populär metod för att möta kundens ökade kontroll över försäljningen. Rätt använd kan Inbound Marketing
Inbound Marketing har blivit en populär metod för att möta kundens ökade kontroll över försäljningen. Rätt använd kan Inbound Marketing
Är kalla samtal fortfarande er huvudsaklig källa till att få kontakt med nya kunder? Då kan det vara dags att
Inbound Marketing är en av de metoder och arbetssätt som tagits fram för att möta förändringen kring hur vi köper
Content Marketing är numera en mycket vanligt förekommande marknadsföringsmetod. Rätt använd kan den ge ett betydande stöd till försäljning och
Skapa leads automatisk låter lite som science fiction. I verkligheten är det mer science än fiction. Säljare lägger generellt mycket
Inbound sales är en försäljningsmetod som bygger på att locka kunder genom att förstå och möta deras behov under hela köpprocessen. Till skillnad från traditionella metoder, där säljaren initierar kontakt, utgår inbound sales från kundens initiativ och intresse, ofta genererat genom inbound marketing. Processen innefattar att identifiera potentiella kunder, skapa kontakt baserat på deras engagemang och intressen, och sedan anpassa försäljningsprocessen för att erbjuda lösningar som direkt svarar mot kundens specifika situation och behov. Målet är att skapa en personlig och värdedriven köpupplevelse, vilket leder till starkare kundrelationer och affärsmöjligheter.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.