
Småsakerna som fördärvar kundens upplevelse
Att skapa en bra kundupplevelse handlar inte bara om stora strategier och omfattande kundprogram. Ibland är det de små detaljerna

Att skapa en bra kundupplevelse handlar inte bara om stora strategier och omfattande kundprogram. Ibland är det de små detaljerna

Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör

Vill du att kunderna ska älska att handla av dig – och komma tillbaka om och om igen? En kundupplevelse

Kundvård är ett vanligt ord i många sammanhang. Ofta använder vi det slentrianmässigt när vi pratar om vikten av bra

Trogna kunder är något alla vill ha. Samtidigt är det enklare än någonsin att jämföra och byta leverantör tack vare
Kundtjänst är en viktig funktion inom företagets kundservice som fokuserar på att hjälpa kunder i olika situationer. Den omfattar allt från att besvara frågor till att hantera reklamationer, tekniska problem och informationsbehov. Kundtjänst sker ofta via telefon, mejl, chatt eller sociala medier och kräver tydlig kommunikation. Ett företag som arbetar aktivt med sin kundtjänst bygger förtroende och minskar risken för missnöjda kunder. En välfungerande kundtjänst bidrar också till ett starkare varumärke och långsiktig kundlojalitet.