
Få sälj och marknad att samarbeta
Att få sälj och marknad att samarbeta kan ge kraftigt ökad försäljning (läs intäkter) till samma eller lägre kostnader. Frågan att få dessa två funktioner att
Att få sälj och marknad att samarbeta kan ge kraftigt ökad försäljning (läs intäkter) till samma eller lägre kostnader. Frågan att få dessa två funktioner att
Det börjar bli bättre men det är fortfarande långtifrån bra. Traditionella marknads- och försäljningsavdelningar kör alltför ofta på i parallella spår. Man slösar bort tid och
Inbound Marketing är en av de metoder och arbetssätt som tagits fram för att möta förändringen kring hur vi köper och säljer. Köparen fortsätter att få
Försäljning och marknad har precis som alla områden en mängd ord, begrepp och termer som är långt ifrån självförklarande. För båda områdena gäller också att man
Webinar har på kort tid blivit en mycket effektiv metod för att möta kunden. Metoden fungerar både för ren nyförsäljning och för att utveckla och behålla
E-post är ett mycket effektivt sätt att kommunicera med både befintliga och potentiella kunder. Konkurrensen är dock hög då man i snitt får 125 e-post per
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.