
Få sälj och marknad att samarbeta
Att få sälj och marknad att samarbeta kan ge kraftigt ökad försäljning (läs intäkter) till samma eller lägre kostnader. Frågan att få dessa två funktioner att
Att få sälj och marknad att samarbeta kan ge kraftigt ökad försäljning (läs intäkter) till samma eller lägre kostnader. Frågan att få dessa två funktioner att
Kundresan handlar om att utgå från kunden och titta utifrån och in. En kundresa kombineras ofta med en säljprocess för att skapa en matchning och se
Data ger oss möjlighet att ta bättre beslut på kortare tid. När man pratar data är det många som tänker på Facebooks eller Googles algoritmer och
Det börjar bli bättre men det är fortfarande långtifrån bra. Traditionella marknads- och försäljningsavdelningar kör alltför ofta på i parallella spår. Man slösar bort tid och
Digitaliseringen innebär en mängd möjligheter vad gäller företagens försäljningsarbete. Många går att välja eller välja bort. Fler och fler blir mer eller mindre krav för att
Svenska Akademiens ordlista innehåller runt 125 000 ord. För att klara vuxenlivet behöver man ha ett ordförråd på ca 50 000 ord. Utöver detta behöver du
Content Marketing är numera en mycket vanligt förekommande marknadsföringsmetod. Rätt använd kan den ge ett betydande stöd till försäljning och tillväxt. Fel använd kan den istället
Om det inte redan är så på ditt företag är det hög tid nu. Att få ihop försäljning och marknad och få dem att fungera bra
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.