
Hur du får kunden nöjd när något går fel
Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör
Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör
De senaste 20 åren har industrin genomgått enorma effektiviseringar genom automatisering, framför allt med ökad användning av robotar. Nu är
Delegering är ett smart sätt för ledare att utveckla sina medarbetare, samtidigt som de frigör tid och ger sig själva
Butikssäljare är något nästan alla av oss möter varje vecka. Även om e-handeln växer är den fysiska butiken fortfarande viktig
Ett kundfokuserat företag börjar inte med produkter eller tjänster. Det börjar med en djup förståelse för kundens behov och den
I en värld där valmöjligheterna ständigt ökar, ställer både konsumenter och företagskunder ofta frågan: ’Vad ska de köpa?’ Att fatta
Always Be Connecting en modern betydlese för ABC. Inom försäljning är ABC förkortningen för Always Be Closing, att hela tiden
Fortfarande lever den gamla myten inom försäljning och kundvård att kunden alltid har rätt. Kunden utgår från sin verklighet. Exempelvis
Vi lever i en tid där kunder pressar företag efter allt lägre pris, medan säljare behöver visa varför just deras