
Annorlunda och mer eller mindre galna sätt att boka möten
För väldigt många säljare läggs en ansenlig tid på att på olika sätt boka möten med kunden. I grunden behövs
För väldigt många säljare läggs en ansenlig tid på att på olika sätt boka möten med kunden. I grunden behövs
Nej! Att kunder säger nej är vanligare än motsatsen. Det är en naturlig del av säljarbetet. Oavsett behöver en säljare
För alla som båda säljer och levererar sin tjänst är det en stor utmaning att få en jämnare beläggning. Ofta
Insight Selling eller insiktsförsäljning används allt oftare i artiklar, bloggar och av experter. Insiktsförsäljning är egentligen inget nytt för de
”Nu har vi satt för låga budgetar igen”. ”Ja, säljarna tjänar alldeles för mycket pengar.” Fraserna yttrades av två personer
Telefonförsäljning är en av de mest krävande, men också mest utvecklande säljrollerna du kan ha. Den kräver mod, fokus och
Ett bra kundcase är ett av de mest kraftfulla sätt som finns för att presentera ditt företag och dina produkter.
Att skapa en bra efterköpskänsla handlar om att se till att kunden känner sig nöjd och tillfreds efter sitt köp.
Att implementera nya rutinerkräver alltid mycket. För att bygga en effektiv säljorganisation måste rutinerna fungera väl. Därför behöver du ändra