
Tre delar för att lyckas med kundresan i försäljning
Kundresan handlar om att utgå från kunden och titta utifrån och in. En kundresa kombineras ofta med en säljprocess för att skapa en matchning och se
Kundresan handlar om att utgå från kunden och titta utifrån och in. En kundresa kombineras ofta med en säljprocess för att skapa en matchning och se
För att förstå kundens problem, leda samtal framåt och få nya insikter gäller det att fråga, fråga och fråga mer. Detta är allmänt känd kunskap inom
Att känna sin kund är en av de mest grundläggande sakerna inom försäljning och marknad. Trots detta finns det alltför många företag där man inte känner
Ställ fler frågor och sälj mer. Kan det vara så enkelt. Vi har alla lite att lära av barn och då speciellt fyraåriga flickor. Det handlar
För att bli framgångsrik inom försäljning måste du lära dig att påvisa kundnytta. För att kunna få fram kundnyttan behöver du en gedigen produktkunskap och vara
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.