
Marknads- och försäljningsbudget som ger resultat
Många företag ser budgetarbetet som något som mest rör ekonomiavdelningen. Att gå på djupet med marknads- och försäljningsbudget är långt
Många företag ser budgetarbetet som något som mest rör ekonomiavdelningen. Att gå på djupet med marknads- och försäljningsbudget är långt
Säljtratten är en modell som har varit med under lång tid och som känns igen av många som har arbetat
Att avsluta fler affärer är något som står på alla säljares och försäljningschefers agenda. Många följs upp via något nyckeltal
Alla vet att vi behöver fortsätta att utveckla oss genom hela vårt yrkesliv. Då allt förändras behöver vi lära nytt
Oavsett om du arbetar på försäljningsavdelningen eller driver ditt eget företag, kommer det att gynna dig i ditt arbete och
Virtuell försäljning, eller engelskans Virtual Sales, är ett arbetssätt som växt fram under lång tid men som under pandemin blev
Att vara eller inte vara är en klassisk fråga från Hamlet. En liknande fråga behöver vi inom sälj ställa oss
IT-funktionen fyller en stor och viktig roll i att stödja företagets försäljning. Att lyckas med affärer kräver stöd i form
En kundresekarta ger dig den konkreta ”att-göra-listan” som omsätter teori till säljresultat. I stället för att beskriva hela customer journey-ramverket