
Hur du får icke-säljare att bidra till försäljningen
Alla kan och bör bidra till försäljningen. Icke-säljare är alla på företaget som inte arbetar som säljare. Att vara icke-säljare
Alla kan och bör bidra till försäljningen. Icke-säljare är alla på företaget som inte arbetar som säljare. Att vara icke-säljare
Vår förmåga att kommunicera byggs upp helt naturligt från det att vi föds. Det görs genom samspelet med andra människor
Virtual selling eller remote selling är där den personliga försäljningen inte längre sker genom personliga möten uten helt via digitala
Kundtypen ”Lägsta pris-kunder” kan fel hanterade göra att ni förlorar värdefull säljtid och förlorar pengar genom krympande marginaler. I värsta
Data ger oss möjlighet att ta bättre beslut på kortare tid. När man pratar data är det många som tänker
Ta emot feedback – Det finns mängder av material om hur man skall ge feedback även kallat återkoppling. Det finns
Moderna säljare har många likheter med en entreprenör. De driver sina affärer som ett företag och tar fullt ansvar för
Att får en förutsägbar försäljning kan låta svårt men är i grunden relativt enkelt. Det kräver att visa grundförutsättningar är
Att nöjda kunder är att krav för att lyckas med merförsäljning är inget revolutionerande. Är kunden inte nöjd är det