
Värdebaserad försäljning: Råd för att lyckas bättre
I allt fler branscher kommer det säljande företaget in senare och senare i processen. Ju senare desto större prisfokus eftersom kunden redan i mångt och mycket
I allt fler branscher kommer det säljande företaget in senare och senare i processen. Ju senare desto större prisfokus eftersom kunden redan i mångt och mycket
Försäljning anses ofta av gemene man vara detsamma som att sälja till nya kunder. Försäljning är dock mycket mer än så, det handlar om att konsekvent
Kundnytta leder till ökad försäljning. För att skapa verklig kundnytta räcker det inte att säljarna pratar om och säljer på kundnytta. Det måste vara hela företaget.
Det är sällan som ledningsgruppen eller styrelsen har daglig kontakt med företagets kunder, utan det är i första hand säljarna som har tillfälle att sprida kunskap
Kundnytta är nyckeln till att öka sin försäljning över tid. För att kunna göra det måste du ha veta vilka problem den potentiella kunden har. Vilka
I naturen är ständig utveckling eller evolution något helt självklart och sker utan sentimentalitet. Den bäst lämpande kommer i längden att föra rasen vidare. Helt enkelt
Ökad lönsamhet är något som eftersträvas av de flesta företag. De flesta företag försöker öka den genom rationaliseringar och effektiviseringar. Betydligt färre försöker skapa ökad lönsamhet
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.