
Hur du gör en prishöjning utan att förlora kunder
Att få maximalt betalt för dina produkter och tjänster underlättar att skapa tillväxt och lönsamhet. För att kunna få maximalt
Att få maximalt betalt för dina produkter och tjänster underlättar att skapa tillväxt och lönsamhet. För att kunna få maximalt
Att växa under en kris kan verka omöjlig. Det är inte lätt, men möjligheten finns om du väljer det. Kineserna
Att skapa möten med toppchefer, så kallade CXO, är ofta tidskrävande. När du väl får möten på den nivån gäller
Lägsta pris låter lockande, men kostnaden dyker ofta upp i andra led. När företag pressar priserna försvinner marginaler som skulle
Att arbeta med anti-churn är en viktig del av försäljningen och samtidigt ofta väldigt lönsamt. Alla företag förlorar kunder då
Stunden när det är dags att anställa företagets första säljare är ofta något man har sett fram emot. Det finns
Efter en utbildning återstår att få deltagarna att omsätta sina kunskaper så att de ger praktiska säljresultat både på kort
Inom försäljning finns vanliga misstag som säljare gör. Du vinner på att undvika, eller åtminstone snabbt inse när du är
Kunden är på många sätt det centrala i allt företagande, eller om man vill hela marknadsekonomin. Deras behov styr vad