
Säljkultur: Hur du skapar en säljande kultur
Säljkultur kan för många uppfattas som ett luddigt begrepp. Du kan inte mäta dess kvalitet på samma sätt som du
Säljkultur kan för många uppfattas som ett luddigt begrepp. Du kan inte mäta dess kvalitet på samma sätt som du
Att bygga förtroende hos dina kunder är en grundläggande komponent för att uppnå långsiktig framgång inom försäljning och affärsutveckling. Förtroende
De bästa säljarna använder sig av säljpsykologi för att lyckas bättre. Vi vill direkt poängtera att det inte handlar om
Affärslunch, att kombinera lunch och affärer, är oftast en utmärkt idé. Vinsterna är flera, du blir effektivare då du får
Storleken på din totala adresserbara marknad (TAM) är ett viktigt värde för att kunna fatta beslut kring hur du ska
Prissättning är en faktor som snabbt kan hjälpa eller stjälpa försäljningsinsatsen. Inom e-handel och konsumentvaror investeras ofta mycket tid och
Skulle du vilja få fler affärer i hamn? Många lyckas skapa möten och få iväg förslag och offerter till kund
Utbildningen av ditt säljteam är avgörande, eftersom ’Den som slutar bli bättre slutar att vara bra’ är ett talesätt som
Inte säljig men säljande. Fler än någonsin behöver nu helt eller delvis kliva in i säljarrollen, oavsett om man är