
Nackdelar och utmaningar med Social Selling
Social Selling har utan tvekan visat sig som en kraftfull metod för att nå potentiella kunder, skapa personliga kopplingar och

Social Selling har utan tvekan visat sig som en kraftfull metod för att nå potentiella kunder, skapa personliga kopplingar och

De teknologiska framstegen har öppnat dörrar till nya möjligheter för att automatisera försäljningen. Genom att införa automatiserade system och mjukvaror

Fler och fler möten sker idag på distans och framför allt online. Oavsett om det är interna möten eller möten

Virtuell försäljning, eller engelskans Virtual Sales, är ett arbetssätt som växt fram under lång tid men som under pandemin blev

IT-funktionen fyller en stor och viktig roll i att stödja företagets försäljning. Att lyckas med affärer kräver stöd i form

Virtual selling eller remote selling är där den personliga försäljningen inte längre sker genom personliga möten uten helt via digitala

Är kalla samtal fortfarande er huvudsaklig källa till att få kontakt med nya kunder? Då kan det vara dags att

Digitaliseringen innebär en mängd möjligheter vad gäller företagens försäljningsarbete. Många går att välja eller välja bort. Fler och fler blir

Inbound Marketing är en av de metoder och arbetssätt som tagits fram för att möta förändringen kring hur vi köper
Digitalisering i försäljning och affärer innebär att använda digital teknik för att förändra och förbättra affärsprocesser. Det omfattar övergången från fysiska till digitala processer och tjänster, vilket leder till effektivare drift och bättre kundupplevelser. Digitaliseringen erbjuder tillgång till bredare marknader via online-närvaro, ökar effektiviteten, minskar kostnader och stärker förmågan att anpassa sig till marknadsförändringar.