
Hur du hanterar ”Lägsta pris-kunder”
Kundtypen ”Lägsta pris-kunder” kan fel hanterade göra att ni förlorar värdefull säljtid och förlorar pengar genom krympande marginaler. I värsta
Kundtypen ”Lägsta pris-kunder” kan fel hanterade göra att ni förlorar värdefull säljtid och förlorar pengar genom krympande marginaler. I värsta
Det finns vissa kunder där relationerna aldrig blir riktigt bra, anledningarna kan vara många. Det är något som blev fel
För att bli bäst på att sälja finns det många saker att göra och tänka på. Innan du slänger dig
Det blir högre och högre konkurrens om de riktigt bra säljarna. Det gäller att göra en mängd saker rätt för
Bli en vinnare, oavsett vilken tävling du tävlar i. Oavsett vad du vill vinna finns det ett upplägg som gör
Alla föds med olika förutsättningar. Vi som har turen att ha fötts i ett i-land har enorma fördelar mot de
Ställ fler frågor och sälj mer. Kan det vara så enkelt. Vi har alla lite att lära av barn och
Kundnytta leder till ökad försäljning. För att skapa verklig kundnytta räcker det inte att säljarna pratar om och säljer på
Ökar dina kunskaper inom försäljningspsykologi och öka din försäljning. Artiklar och material om hur du kan använda försäljningspsykologi som säljare.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.