
Önska dina kunder en trevlig sommar (och ursäkterna för att låta bli)
Nu är snart sommaren här, för de flesta en efterlängtad period med lite längre ledighet. Vi tenderar att dra ut

Nu är snart sommaren här, för de flesta en efterlängtad period med lite längre ledighet. Vi tenderar att dra ut

Önska sina kunder God Jul är en eftertänksam gest nu när julen närmar sig, en tid många ser fram emot

Att bygga förtroende hos dina kunder är en grundläggande komponent för att uppnå långsiktig framgång inom försäljning och affärsutveckling. Förtroende

Kunden är på många sätt det centrala i allt företagande, eller om man vill hela marknadsekonomin. Deras behov styr vad

Vår förmåga att kommunicera byggs upp helt naturligt från det att vi föds. Det görs genom samspelet med andra människor

I samspelet mellan människor är kommunikation grundläggande. Brist på kommunikation är ofta orsaken till skilsmässor och separationer i privatlivet och

Första kundmötet, kanske det viktigaste mötet med en kund. Att göra ett bra intryck på första kundmötet lägger ofta grunden

Att uppskattad av dina kunder hjälper dig att öka din försäljning. Alla företag är helt beroende av sin försäljning. Även

Inom de flesta branscher blir kommunikationen med kunderna mer personlig. I många fall leder den ökade personliga touchen till att
Kundkommunikation handlar om hur företag interagerar med sina kunder i olika situationer. Det kan ske via telefon, möten, e-post eller digitala kanaler.
För att lyckas i försäljning behöver företag vara tydliga, lyhörda och snabba i sin kundkommunikation. Det stärker relationen och förbättrar upplevelsen.
När företag svarar på kundernas frågor och behov på rätt sätt bygger de förtroende. Därmed ökar både kundnöjdhet och affärsresultat över tid.