Fördelar med att önska sina kunder God Jul (och ursäkterna att inte göra det)
Nu är det snart jul, för de flesta en efterlängtad period med familj och ledighet. Beroende på hur kalendern ser
Nu är det snart jul, för de flesta en efterlängtad period med familj och ledighet. Beroende på hur kalendern ser
Att tappa en kund kan vara kostsamt i reda pengar men också påverka företagets rykte. Har du många små kunder
Nu är snart sommaren här, för de flesta en efterlängtad period med lite längre ledighet. Vi tenderar att dra ut
Kunden är på många sätt det centrala i allt företagande, eller om man vill hela marknadsekonomin. Deras behov styr vad
Ett dåligt kundbemötande skadar din försäljning mer än du tror. Människor älskar att gnälla på företag som inte skött sig.
Ingen vill förlora kunder. De flesta lägger mycket tid på att göra kunderna nöjda och få dem att stanna som
Du kan vinna mycket på att underhålla dina relationer. Många säger att de är bra på relationer och lägger tid
Arbetar du med försäljning har du troligen en starkt fokus och vilja att göra fler och större affärer. Trots dessa
Det finns vissa kunder där relationerna aldrig blir riktigt bra, anledningarna kan vara många. Det är något som blev fel
Kundrelationer beskriver företagets interaktioner med sina kunder, från första kontakt till långsiktig service. Det inkluderar att bygga förtroende, tillfredsställelse och ömsesidig nytta för att främja återköp och lojalitet. Effektiv hantering innebär att förstå och tillgodose kundens behov med anpassade produkter och tjänster.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.