
Always Be Connecting
Inom försäljning är ABC förkortningen för Always Be Closing, att hela tiden gå på avslut. Det är fortfarande högst relevant då alldeles för många säljare tror
Inom försäljning är ABC förkortningen för Always Be Closing, att hela tiden gå på avslut. Det är fortfarande högst relevant då alldeles för många säljare tror
Fortfarande lever den gamla myten inom försäljning och kundvård att kunden alltid har rätt. Kunden utgår från sin verklighet. Exempelvis kutymen inom sin bransch, sitt företags
Vilken kundnytta har du tillfört idag? Jag sticker ut hakan och hävdar att få människor kan svara på den frågan. Jag går till och med ett
Vill du sälja mer och bli mer framgångsrik inom affärer skall du se till att vara först på plats. Fördelarna med att vara först på plats
Att försäljning är A och O för att kunna driva ett framgångsrikt företag är ett oomtvistligt faktum. Diskussioner om hur försäljningen skall ske, olika modeller, olika
Att den som är förberedd är mer framgångsrik än den oförberedda är en självklarhet. Utmaningen ligger nästan alltid i hur mycket man skall förbereda sig. Skall
Alla på ett företag måste ha på sig kundens glasögon i allt arbete. Detta gäller oavsett var du arbetar. På exempelvis ekonomiavdelningen är det många som
”Titlar kostar inget” var ett vanligt uttryck av en av mina tidigare chefer. I praktiken kostar titlar inget. Inställningen bygger dock på att titlar är en
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.