
Intresseväckare: Nyckel till att få prata med kunden
En bra intresseväckare är nyckeln för att fånga kundens uppmärksamhet och få möjlighet att kommunicera mer med kunden. En bra intresseväckare kan kraftigt öka effektiviteten i
En bra intresseväckare är nyckeln för att fånga kundens uppmärksamhet och få möjlighet att kommunicera mer med kunden. En bra intresseväckare kan kraftigt öka effektiviteten i
Ingen kund är exakt den andra lik. Tittar du på en större grupp kunder går det i princip alltid att gruppera dem i kundtyper. Genom att
För att förstå kundens problem, leda samtal framåt och få nya insikter gäller det att fråga, fråga och fråga mer. Detta är allmänt känd kunskap inom
Att stöta på invändningar under en säljprocess är både sunt och helt naturligt. Även om det vore bekvämt att inte få några invändningar är det både
Oavsett hur bra du är på att skaffa nya kunder blir det svårt att växa om du inte kan behålla dina kunder. Kostnaden för att behålla
Uttrycket ”Frågor att ställa för att sälja mer” förpliktigar. Att ställa frågor är samtidigt något mycket grundläggande. Att ställa frågor är alltid bra, inom försäljning är
Att känna sin kund är en av de mest grundläggande sakerna inom försäljning och marknad. Trots detta finns det alltför många företag där man inte känner
Kundinsikt är viktigt av många anledningar. Kundinsikt hjälper dig att lyckas med din försäljning och marknadsföring. Produkt- och tjänsteutveckling blir betydligt mer framgångsrik med god kundinsikt.
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.