Lägg inte tid på sådant som inte tillför kundnytta
Vilken kundnytta har du tillfört idag? Jag sticker ut hakan och hävdar att få människor kan svara på den frågan.
Vilken kundnytta har du tillfört idag? Jag sticker ut hakan och hävdar att få människor kan svara på den frågan.
Vissa kunder har svårt att ta beslut. Processerna drar ut på tiden och blir kostsamma för både säljare och köpare.
I naturen är ständig utveckling eller evolution något helt självklart och sker utan sentimentalitet. Den bäst lämpande kommer i längden
Merförsäljning, en historia basserad på en verklig händelse. ”För inte så länge sedan satt en marknadschef, en försäljningschef och en
Alla på ett företag måste ha på sig kundens glasögon i allt arbete. Detta gäller oavsett var du arbetar. På
Ett bra kundcase är ett av de mest kraftfulla sätt som finns för att presentera ditt företag och dina produkter.
Ökad lönsamhet är något som eftersträvas av de flesta företag. De flesta företag försöker öka den genom rationaliseringar och effektiviseringar.
Då och då händer det tyvärr alla att man tappar en kund. Oavsett om man har levererat bra och skött
När kunden ber om en offert ser de flesta säljare det som något positivt. Tyvärr ät det så att många
Kundnytta syftar på det värde kunder erhåller från en produkt eller tjänst, avgörande för köpbeslut. Värdet kan vara funktionellt, emotionellt, eller ekonomiskt. Företag strävar efter att maximera kundnyttan genom att noggrant förstå och tillgodose kundens behov, vilket stärker kundlojalitet och främjar affärstillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.