Kunskap om produkten, men framförallt kunskap om kunden
Kunskap om kunden avgör er framgång. I hela samhället ökar kraven på kunskap. För att kunna leva i vår moderna
Kunskap om kunden avgör er framgång. I hela samhället ökar kraven på kunskap. För att kunna leva i vår moderna
Jag åt nyligen lunch med en tidigare kollega som startat eget. Han hade just kommit till insikt, han behövde hjälp
Alla som arbetar med försäljning träffar varje dag kunder på olika sätt. Via telefon, ett personligt möte, webbmöte, på en
Kundinsikt är viktigt av många anledningar. Kundinsikt hjälper dig att lyckas med din försäljning och marknadsföring. Produkt- och tjänsteutveckling blir
Kundnytta leder till ökad försäljning. För att skapa verklig kundnytta räcker det inte att säljarna pratar om och säljer på
Nidbilden av en säljare är någon som manipulerar och lurar sina kunder att köpa. Denna bild börjar sakta med säkert
Det finns flera ”sanningar” om försäljning och säljare som hängt med länge. En av de kanske starkaste och mest kända
Hur agerar ni på er arbetsplats, skär ni kostnader eller skapar ni nöjda kunder? Är svaret skär kostnader är du
För att ett företag ska vara framgångsrikt i längden krävs det att inte bara säljledet funderar över och fokuserar på
Kundnytta syftar på det värde kunder erhåller från en produkt eller tjänst, avgörande för köpbeslut. Värdet kan vara funktionellt, emotionellt, eller ekonomiskt. Företag strävar efter att maximera kundnyttan genom att noggrant förstå och tillgodose kundens behov, vilket stärker kundlojalitet och främjar affärstillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.