
Agerar du ändligt eller oändligt?
Hur agerar ni på er arbetsplats, skär ni kostnader eller skapar ni nöjda kunder? Är svaret skär kostnader är du förvisso i gott sällskap. ”Kostnadsjakt” är
Hur agerar ni på er arbetsplats, skär ni kostnader eller skapar ni nöjda kunder? Är svaret skär kostnader är du förvisso i gott sällskap. ”Kostnadsjakt” är
För att ett företag ska vara framgångsrikt i längden krävs det att inte bara säljledet funderar över och fokuserar på kundnyttan, utan även produktutvecklarna, marknadsförarna, cheferna,
Det är sällan som ledningsgruppen eller styrelsen har daglig kontakt med företagets kunder, utan det är i första hand säljarna som har tillfälle att sprida kunskap
Det företag som inte fokuserar på sin försäljning kommer på sikt inte att finnas kvar. Att attrahera nya kunder och att utveckla och behålla befintliga kunder
”Tyvärr vi har inlett en omorganisation så vi får skjuta på detta”, ”Jag är ledsen men förutsättningarna har ändrats så vi tackar nej”. Hur många gångar
Att bli mer produktiv i säljarbetet är något många både önskar och har krav på sig att bli. Det finns många sätt att förbättra sin produktivitet.
Försäljningsprocessen är på pappret en flödesbeskrivning av ditt försäljningsarbete. Processen och därmed försäljning sker i flera steg där kontakt med kunden sker på olika sätt för
Kundnytta är nyckeln till att öka sin försäljning över tid. För att kunna göra det måste du ha veta vilka problem den potentiella kunden har. Vilka
Lämna dina uppgifter eller ring på 0790-10 22 00 så tar vi ett samtal om hur vi kan hjälpa dig, ditt team och ditt företag att öka sin försäljning och tillväxt.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.