Fyra tips för personlig och relevant kundkommunikation
Inom de flesta branscher blir kommunikationen med kunderna mer personlig. I många fall leder den ökade personliga touchen till att
Inom de flesta branscher blir kommunikationen med kunderna mer personlig. I många fall leder den ökade personliga touchen till att
Kundrelationer via sociala medier kommer att öka i en allt snabbare takt. Egentligen oavsett bransch och typ av tjänst eller
Alldeles för ofta blir det ett motsatsförhållande mellan god service och försäljning. Detta trots att de är tydligt kopplade till
De flesta hamnar i situationen att man lovat för mycket, man begår dödssynden, gällande kundrelationen. De enorma riskerna du tar
Alldeles för många företag är beroende av ett fåtal stora kunder. Att ha en väl fungerande plan för hur du
Kundservice är knutpunkten i kundvården. En bra kundservice gör att kunder stannar och är villiga att betala ett pris över
E-post är ett mycket effektivt sätt att kommunicera med både befintliga och potentiella kunder. Konkurrensen är dock hög då man
Du står utanför en bowlinghall som skall öppna klockan 11, klockan är 10.50. Du har bokat bana till klockan 11.
Oavsett om ni har toppkvalitet i er leverans kommer det att vara saker som går fel. Något händer vilket gör
Kundrelationer beskriver företagets interaktioner med sina kunder, från första kontakt till långsiktig service. Det inkluderar att bygga förtroende, tillfredsställelse och ömsesidig nytta för att främja återköp och lojalitet. Effektiv hantering innebär att förstå och tillgodose kundens behov med anpassade produkter och tjänster.
Du får våra säljtips, inbjudningar till webinar och andra event om försäljning och tillväxt. Helt kostnadsfritt.
Försäljningschefen är ett försäljningsutvecklingsföretag som hjälper företag i hela Norden att skapa ökad försäljning och mer förutsägbar tillväxt. Vi erbjuder tjänster som föreläsningar, rådgivning och utbildningar.